tag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post2679327021781979253..comments2023-04-20T20:33:20.964+03:00Comments on extremely economical aeroplane by A4 AVIATION WORX: Could MAX III fly with a 3 hp model engine ?Jukka Takamaahttp://www.blogger.com/profile/02645802492774525274noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-36018404690119037062009-03-23T09:20:00.000+02:002009-03-23T09:20:00.000+02:00Ei ole sensuroitu mitään realistista...mutta selvä...Ei ole sensuroitu mitään realistista...mutta selvät solvaukset ja henkilön mustamaalaukset on sensuroitu.<BR/><BR/>Nyt varsinkin on toimintamatka 3500 merimailia koska polttoaine tankki mahtuu runkoon ja siiven suureneminen pienentää indusoitua vastusta ( mikäli foilivalinta oikea ).<BR/><BR/>Se, että mikä on potkurin ja voimansiirron tehohäviöt, vaikuttaa eniten kulutukseen. Jos vaan kone ei enää yhtään kasva ja rakenne säilyy hyvin kevyenä ollaan edelleen hyvin liitävässä kevyesti moottoroidussa lentolaitteessa.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-35096942954609020942009-03-22T13:24:00.000+02:002009-03-22T13:24:00.000+02:00Hmm... Ikävät mutta realistiset kysymykset sensuro...Hmm... Ikävät mutta realistiset kysymykset sensuroidaan.. Ei taida toimintamatka olla enää 3500 mailia..Anonymousnoreply@blogger.com