tag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post5463439435244347787..comments2023-04-20T20:33:20.964+03:00Comments on extremely economical aeroplane by A4 AVIATION WORX: Frontal area reduction 8.3 % !Jukka Takamaahttp://www.blogger.com/profile/02645802492774525274noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-38232312267518852112010-12-28T15:22:56.531+02:002010-12-28T15:22:56.531+02:00Tämä tulee kehittymään 1/3 mallin myötä pian.
tein...Tämä tulee kehittymään 1/3 mallin myötä pian.<br />tein toki iloksenne hinauskone version myös...2 x 250 ccm ? Varsinainen tehopakkaus 40 heppasena.Jukka Takamaahttps://www.blogger.com/profile/02645802492774525274noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-2854961951081290312010-12-22T08:19:23.413+02:002010-12-22T08:19:23.413+02:00Lentäisit nyt ensin vaikka pursikurssin, niin sais...Lentäisit nyt ensin vaikka pursikurssin, niin saisit jotain realismia tuohon ohjaamotyöskentelyyn ja lentokonetekniikkaan yleensäAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-4031243347724046732010-12-20T17:31:27.888+02:002010-12-20T17:31:27.888+02:00Tottakai..sitä vartenhan tuo koko tarkastelu on te...Tottakai..sitä vartenhan tuo koko tarkastelu on tehty että sinne mahtuu.<br /><br />Liian pieni on huono, mutta liian suuri aiheuttaa tarpeetonta ilmanvastusta ja materiaalimenekkiä. Lisäksi virtauksen estyminen peräsimille ja parempi ohjattavuus tulee huomioida. Aika montaa asiaa tässä on mietitty.Jukka Takamaahttps://www.blogger.com/profile/02645802492774525274noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3161362646023574854.post-29461940754991041442010-12-20T14:32:08.535+02:002010-12-20T14:32:08.535+02:00oletko tarkastellut mahtuuko pilotin pää kääntymää...oletko tarkastellut mahtuuko pilotin pää kääntymään tuolla kabiinin sisälläAnonymousnoreply@blogger.com