http://aero-comlab.stanford.edu/Papers/AIAA-2000-4341-839.pdf
This kinda aerodyne has been researched thoroughly !
Here is how it ( G-Force Racer aka DART ) falls in my wingloading chart. Pretty convincing.
2009-04-09
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Impressive aerodyne?
ReplyDeleteTry this: http://www.youtube.com/watch?v=c5DPgZ0pXDE
Yes impressive quitar solo.
ReplyDeleteTuo siipikuormituskaavio kertoo yksiseltteisesti sen, että maksista tulee tosi hyvä.
ReplyDeleteTossa Stanfordin dokumentissa oli alussa suunnittelupäämäärät ja rajoitukset. Onko naksissa mitään sellaista?
ReplyDeleteEikai näissä linnuissa ole mitään rajoitteita. Ymmärtääkseni laitteet ovat unlimited.
ReplyDeleteDartin suunnittelija piti laatimaani taulukkoa hyvänä referenssimateriaalina.
ReplyDeleteVaikea tuosta on löytää mitään käytettävyyttä.
ReplyDeleteSe on vain sun mielipide.
ReplyDelete...no mitäs se Dartin suunnittelija muuta sanoi tästä virityksestä, vai sanoiko mitään?
ReplyDeleteSäikähti jo aikoinaan kun piirsin oman työntöpotkurikone raacerini R3-A5:n.
ReplyDeleteSiitäkin on "kotisivu" vuodelta 2003.
Sen Paul LIPPSin Ellipse potkurin toinen suunnittelija Martin Hollmann sanoi tästä, että tämä kuten kaikki muutkin mun lekodesignit olisivat hyvin toteutettavissa.
Jenkit ovat kovasti kohteliasta porukkaa, kaikki on tietysti toteutettavissa, voiko niillä lentää, on taas ihan eri juttu
ReplyDeleteNiinpä niin jos suomalainen suunnittelee koneen niin se on paska ja uSAlainen osaa hyvän..kuten historia osoittaa...cessna 162 jne.? : )
ReplyDelete