2009-05-22

Up DATE of the 6 seater

I increased the sweep in the wing and increased the also the wing area and elevator. I assume the changes will ease the C of G handling with different amount of mass. Luggage would be in between the opposite seated passengers in the middle. I suppose 3 people minimum is needed to keep the CG in accectable position.
Here is a recent aerodynamics lesson held in SIL premises in Helsinki:

5 comments:

  1. Onkos se yksipaikkainen nyt taas unohdettu, vai onko malli valmistumassa täydessä hiljaisuudessa?

    ReplyDelete
  2. Postasin juuri vastauksen ja se taisi kadota bittiavaruuteen ?

    ReplyDelete
  3. ...eli siis kunhan asiantuntija potkurille ja voimasiirrolle löytyy niin kesän jälkeen jos duunia tai rahaa on löytynyt voidaan jatkaa...mallin saatan tehdä jonain viikonloppuna ( tai muutamana ).

    ReplyDelete
  4. "kunhan, jos, tai, saatan, tai."
    Tämähän on jo melkein päätetty jättää tekemättä, miksi siis edes yrittää?

    ReplyDelete
  5. No vastus on ollut kovaa...tarvittaisiin ammattilainen potkuri/fan ja transmission/powertrain systeemiä varten. Näitä on maassamme tehty 1 tai 2 korkeintaan ( Bede-5B ).Kukaan ei ole jäänyt kertomaan oliko työn laatu onnistunutta. : )

    ReplyDelete