A4 AVIATION WORX concentrates in energy efficient designs
Ei siellä vieläkään mahdu pilotti kääntyilemään...
This comment has been removed by the author.
Tuolla HBA saitilla oli yksi lentävä siipi jossa oli työntömoottori ja koneen kokonaispituus oli 1150 mm.Mun koneessa on 2000 mm. Sinne täytyy mahtua poikkeuksellisen hyvin, koska ohjaamo on myös poikkeuksellisen korkea.
Nyt on suomessa suunniteltu todellinen ultra, tyhjäpaino alle 70kg, ensiesittely piakkoin, laitteen takana todellinen suomalainen asiamtuntija. Taisit jäädä toiseksi....
Ahaaaa....no mielenkiinnolla odotan....onko myös MACH II homebuilt jet työn alla ?
No just joo, seuraavaksi ehkä kuuraketti?
Ei kuuraketti ei ole työn alla...tosin aikoinaan kehittelin idean kantoaluksesta jolla sukkulat saataisiin turvallisesti radalle.
Ei siellä vieläkään mahdu pilotti kääntyilemään...
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteTuolla HBA saitilla oli yksi lentävä siipi jossa oli työntömoottori ja koneen kokonaispituus oli 1150 mm.
ReplyDeleteMun koneessa on 2000 mm. Sinne täytyy mahtua poikkeuksellisen hyvin, koska ohjaamo on myös poikkeuksellisen korkea.
Nyt on suomessa suunniteltu todellinen ultra, tyhjäpaino alle 70kg, ensiesittely piakkoin, laitteen takana todellinen suomalainen asiamtuntija.
ReplyDeleteTaisit jäädä toiseksi....
Ahaaaa....no mielenkiinnolla odotan....onko myös MACH II homebuilt jet työn alla ?
ReplyDeleteNo just joo, seuraavaksi ehkä kuuraketti?
ReplyDeleteEi kuuraketti ei ole työn alla...tosin aikoinaan kehittelin idean kantoaluksesta jolla sukkulat saataisiin turvallisesti radalle.
ReplyDelete