A4 AVIATION WORX concentrates in energy efficient designs
Kuinka voimansiirto moottorilta potkurin akselille? Remmi? Ketju? Entäs sen luotettavuus? Mites laakerointi?
Kolmessa runkokaaressa pitää olla laakerointi. Remmi remmi...värinätkin häipyy.
Mitäs merkitystä moottorin luotettavuudella enää on, jos koko paletti on yhden kumiremmin varassa?
En ymmärrä kysymystä..missä on kumiremmi ?
Voinee kai alnneusvaihde olla remmin sijaan hammaspyörästökin..remmin luotettavuus ei liene ongelma. Nehän pitää vaihtaa aika ajoin.
Kuinka voimansiirto moottorilta potkurin akselille? Remmi? Ketju? Entäs sen luotettavuus? Mites laakerointi?
ReplyDeleteKolmessa runkokaaressa pitää olla laakerointi. Remmi remmi...värinätkin häipyy.
ReplyDeleteMitäs merkitystä moottorin luotettavuudella enää on, jos koko paletti on yhden kumiremmin varassa?
ReplyDeleteEn ymmärrä kysymystä..missä on kumiremmi ?
ReplyDeleteVoinee kai alnneusvaihde olla remmin sijaan hammaspyörästökin..remmin luotettavuus ei liene ongelma. Nehän pitää vaihtaa aika ajoin.
ReplyDelete